BLOG KE-2 - WEDDING

Friday, May 22, 2009

DoA PeMaNis MuKa

DOA INI MUJARAB, SEBAIK BAIKNYA DIBACA SETIAP PAGI JUMA'AT: SEBELUM KELUAR RUMAH. Tak payah nak berabis duit buat facial ataupun botox…… etc….. Tengok aje orang orang dulu atau seniwati –seniwati lama kita yang sentiasa kelihatan manis…… khabarnya dia orang memang pakai doa yang sama…………..Cuma kena rajin menghafal dan baca setiap kali pakai bedak atau keluar rumah……………….. Doa pemanis muka ni lebih afdal lagi kalau dibaca 3 kali sehari sebelum memakai bedak atau a lat 2 solek atau minyak rambut .

Hafal dan tarik nafas dalam dalam dan hembus ……. Lepas itu. Baca kuat-kuat ....... Bagi semua orang dengar...... ......... ...... Selamat mencuba..... amalkan lah.. Tak rugi ...!! !!! !!!!!!!
" minyak si tuang tuang,

ku tuang dalam kuali,

muka ku macam beruang,

semua orang gerenti lari.


kuang.. kuang..kuang. ."

gunakan kuali yang Opah punya...
Beruang kn cari kat Zoo Negara.Zoo Taiping pun ok. Blh buat perbandingan.



6 comments:

Bujang Susah said...

uiiiiiiiiiii... bahaya tu... dik,, umo baper? dah kawin ke/ klau blom nak ngorat leh?

nabilah_2908 said...

wah..si bujang senang nih,,sume blogger die nk ngorat...hehehe..

nabilah_2908 said...

hye sis..
ingt kn doa tul2 td...huhu.. :)

sis..jgn lupe antr kad kawin kt kite..hehe.. :)

Bujang Susah said...

alaa.. ngorat xper kan dik... bukan ajak kawin pun... x salah kan.. sekurang2nya abg ikhlas apa.. jujur tanpa selindung2.. dari org yg ada hati tp x jujur pada diri sendiri buat apa kan..

nabilah_2908 said...

ha..betul2.. :)

sis...de award 4 you...jgn lupe cliam eh.. :)

cookie devine said...

Bujang Susah,
sempat singgah sempat ngorat ekkk?teruja Cik Cookie.silakan...