BLOG KE-2 - WEDDING

Sunday, June 21, 2009

Malam tadi


Jemari nak g pum tayar basikal.Seperti biasa Cik Cookie jadi pengikut yang setia kemana saja ko pergi melainkan ko berak.

JS : Ko nak g pump kat mn ni, noq?
CC : Kat Petronas laa. Mana lagi.
JS : Petronas kat bawah kan ada.Yang bengong g tempat ramai org nape?
CC : Owh, org ramai ekkk.(Sengal)...Kita g jelaa alang2 dah g.

Sampai je pump rosak, ehh bukan ramai org.

JS : Kita g Esso.
CC : Bengong ko kak. Situ bkn Esso tapi Caltex.
JS : Owh, yea ke?
CC : Xlaaa.

Sampai situ ada mamat dok pump tayar motor yang rupa ala-ala ensem.

JS : Pump rosak laa, noq.Abang tu pump tayar, tayar dia makin kempis lak.
CC : Yea, ke? Sian.

Then kitaorg g Petronas Jelatek. Tgk Satria Neo itam dok nak g pump tayar (andaian pertama).

CC : aku dulu.aku dulu masuk. saje je nak ngorat aku laa tuh nak rebut2.(andaian ke 2)

Cepat2 masuk parking nak isi angin.

JS : pump rosak nih.
CC : Bukan laa. Lubang dia luas nak masuk dlm btg kecik (salah ke ayat aku??)
JS : kita g kedai motor kat Jelatek lak
CC : Ada ke kedai motor kat Jelatek??
JS : Yang kat lrt station tuh.yang ramai abg askar baiki motor.
CC : Bukan ke tu station lrt Damai??
JS : Aku xigt.
CC : Bengong pya kakak.

Akhirnya apek tua kedai motor yang isikan.

Apek : Lu org dari mn??
CC : Dari Pahang.


2 comments:

nabilah_2908 said...

ape aje la ragam kakak berdua nih...hehe...mcm2.. :)

cookie devine said...

tu br skit KESENGALAN.