BLOG KE-2 - WEDDING

Monday, June 29, 2009

Peluang Pada Diri


Dulu diorg couple yang Cik Cookie kira bahagia gila(dari ceritanya).Byk onak dan duri dilalui bersama.Bahagia dari mereka yg ada di sekeliling.Bercinta gila-gila tanpa peduli mereka yang lain.Dunia yg penuh "LOVE" org kata.
Tiba satu saat tiada sape yg tau mereka putus.Sebabnya?Kiranya Cik Cookie tau. Biarlaa rahsia mereka yg melaluinya.Cukup pedih yg blh Cik Cookie katakan.
Setelah bertahun xjumpa dan masing2 menemui kebahagiaan masing2, mereka bertemu kembali sebagai sahabat.Yang rapat dan sgt rapat.

Tetapi satu pihak mungkin terlebih sudah rs hatinya dari teman yg amat rapat.Kenangan dahulu mungkin berputar kembali."Alangkah bahagianya jika masa dulu diputar kembali"(andaian Cik Cookie).
Satu pihak mula menyeksa diri.Memaksa diri untuk selalu dihatinya tanpa memberi peluang untuk melupakan dia.
Sanggup menyakiti hati sendiri melihat kebahagiaan org lain tanpa memberi peluang supaya luka blh diubati. Cik Cookie rasa manusia itu bodoh mungkin gila kerana obses pada CINTA.Tanpa melihat ada ruang kebahagiaan dalam hatinya sendiri.menutup terus peluang itu untuk melihat diri sendiri bahagia.
Wajarkah kita merana kerana CINTA xkesampaian?


9 comments:

nabilah_2908 said...

mmg xwajar tuk kita merana...tp..boleh ke kita lari dr rs itu..? bkan mudah..tul kn sis..? :)

cookie devine said...

btl.kiranya kutahu.chewaah..tapi blh buat kan?

StingRay said...

thanx singgah ke hapacrita. =)

jemarisepi said...

errrmmmmmm.....no komen lah..hihihi..hanya yg tahu akan tahu,yg rasa akan rasa..so aku mmg terasa..kakkakkakakkakka

cookie devine said...

StingRay,
selamat bercinta kat blog Cik Cookie

cookie devine said...

JemariSepi,
i tggu ulasan panjang lebar darimu...

jemarisepi said...

alamak....
nak ulas apa ek..huhhh(mengesat peluh di dahi)..
aku akan cuba memberi pendapat cik cookies oiiii...sabo...banyak utang ngan ko ni nok dalam bab pendapat..
tunggu ekkkk

Monkey D Luffy said...

ini macam kisah ko ni

hehehe

cookie devine said...

Monkey D Luffy,
pandai laa ko.Ni kisah kawan aku nih.Aku cian kat dia.Mana tau blh tlg bila ada yg bg opinion.apalaaa....