BLOG KE-2 - WEDDING

Wednesday, July 1, 2009

LOST


Pernah rasa kehilangan tak?Hilang semua yang kita sayang.Cik cookie pernah rasa hampir kehilangan kawan baik Cik Cookie.Bila rapat kembali semua tak seperti sediakala.Tiada lagi senda gurau n gelak ketawa.Cuma SMS pendek.Tu pun jarang2.Bila ada keperluan.

Bila clash ngan BF xdalaa rasa sedih cuma rasa macam membazir masa bila ingat bersama dia.Banyak masa yang dihabiskan pada suatu yang tak pasti.Rugi kan??


Then, Cik cookie kehilangan kucing kesayangan Cik Cookie nama MUSANG.kena demam selsema masa Cik Cookie outstation.Sedih sehhh...Meraung kat opis masa call ayah.Sampai sekarang Cik Cookie pakai nama musang dalam apa jua nickname.
Masa tuh rasa lonely sangat.Kucing adalah teman tidur Cik Cookie n teman bercakap serta dia adalah alarm clock Cik Cookie g kerja.Dia akan gigit2 and tarik selimut bila Cik Cookie xbangun lagi.Sedihnya...

Then, i lost my GOLDDY. My goldfish.Ni sebab tangki oksigen ada problem.I Lost 3 of them.sekarang tinggal sekor yang paling gemuk dan semestinya kuat makan.

Semua kehilangan yang Cik Cookie alami menyebabkan Cik Cookie takut nak ada komitment.
Takut hilang lagi dan terus hilang....

4 comments:

miss izan said...

life must go on dear ;)

jemarisepi said...

PERNAH PERNAH(ko nampak tak aku angkat kaki ni nok)..SY PERNAH RASA KEHILANGAN..SAKIT DAN KECEWANYA YA AMAT...HUHHHH...
DAN HARI INI SY KEHILANGAN LAGI...KEHILANGAN IKAN KELISA KESAYANGAN...UHHHHHH,SEDEYNYA SAYA

cookie devine said...

Miss Izan,
yupp life must go on and we must eat.

cookie devine said...

Jemari ada Cik Cookie..*wink*..