BLOG KE-2 - WEDDING

Thursday, April 2, 2009

BELIA BLOGGER....



Salam semua....Petang td balik kj Cik Cookie tersadai kat depan tv mcm beruang kenyang.Penat..Nak demam...Nak mati pun ada.....1st day kn marah ngn JemariSepi sbb Cik Cookie bwk keta mcm naik hantu. Dah kita jgn cita pasal tu.Dalam dok guling2 depan tv ada kuar org nyanyi.Huh??Mcm Malaysian Artiste.Owhhh..Iklan Kmenterian Belia dan Sukan rupanya.Belia Negara.Panjang giloss lagunya.nak berlipat2 lidah nak ngikut.Mau nak terpintal.BELIA...besar makna and tanggungjawab untuk dipikul tuhh.Dulu rs mcm dah ada Rakan Muda xsilap.Tp mcm terkubur je.Ke Cik Cookie yg xikut arus waktu. Mundurnya aku..Bila bc blog JemariSepi br tau skrg ngah hangat skit pasal BELIA nih. Dapat lak view WanHazel punya blog lagi laa teruja. cuma Cik Cookie konpius nih.Cik Cookie umur 26tahun nih dikira belia ke??Rasanya yea kot.Muda lagi tuh...Apapun Cik Cookie sokong apa yang kerajaan buat.Ini semua untuk kebaikan.Mungkin Cik Cookie xkan follow apa aktiviti yang berlangsung,sekurang2nya Cik Cookie ikut apa yang disarankan oleh WanHazel....Publish this logo....
---->> Teruja lagi nih...


2 comments:

Wan_hazel said...

a ah,,belia g 2..hehehe...nsnti wan link kan blog awak k...hehehe...nice to noe u...jgn lah teruja sgt,,hehehe

cookie devine said...

thanks dear.teringin gak nak follow any xctvt belia2.nih.