BLOG KE-2 - WEDDING

Saturday, January 17, 2009

AKU, RUMAH, IKAN DAN CHOCOLATE

Ni chocette aku xdan nak makan masa on the way balik keja. tau-tau 2 hari dok dalam beg. Nasib baik blh lagi masuk tekak.
Ni ikan sepat Marble aku mati selepas 2hari tukar air. Ntah nape matinya aku xtau.


Ni aku amik pic contoh kat Ikea masa nak decorate umah aku..







Nilaa antara keadaan dalam umah sewa aku. Kecik dan comel. Aku suka dan alu mmg sayang walaupun sekadar rumah sewa. Totally owesome. Aku jarang boring dok umah ni sorang2. Aku ada ikan, aku ada chocolate (zima wat balik tuh) dan aku ada banyak cd2 best.
















Chocolate Si Opah wat balik. Pure Chocolate. Pekat dan pahit tapi sedap









Nilaa ikan emas mati lagi. Pic ni mase dia ngn arwah laki dia..Hukhukhuk.Sedih...

No comments: