BLOG KE-2 - WEDDING

Friday, January 16, 2009

Hari ini...

Hari ini....Aku penat dan mengantuk. Episode letih dan mengantuk ni bermula seawal jam 830pm malam tadi. Aku sakit belakang sebaik sahaja pulang dari keja. Sakit tu aku rasa masa di opis lagi cuma wat2 busy. Kira blh laa tahan.Bila balik umah dok sorang2 xtau nak wat apa mula rasa sakit menyengat mencucuk tuh. Aku amik keputusan tido awal.dalam 845pm dah selamat aku tido aku rasa. MELOXICAM 7.5gm ni blh tahan gak sentapnya. Dalam 10pm antara sedar xsedar aku rasa mcm bunyi enset berbunyi tapi mata mmg dah xleh buka. Dalam tu gak aku bunyi cam pintu kena ketuk. Perlahan tapi kerap. Ayorkkk...Hantu ke?Aku gagah gak bangun buka. Tercegat housemate aku Si Yati " Zima ada kat bawah, Ejat bawa naik.Dia mmg dah xlarat sangat".Tu ayat yg aku dengar xdgr.Baru aku ingat kawan aku sakit. Tgk2 Zima dah ada kat depan mata.Lembik macam sayur rebus.Sah2 demam teruk. Dalam tu gak Ejat dah balik. Baru aku igt dia dah g klinik ke blm.Rupanya x.tang tu gak aku suh Ejat usung Zima g hospital. Hospital Ampang Putri yg aku rasa dekat cam jauh plak.Sampai je trus wat Full Blood Count dan kn cucuk kat punggung.Hah, amik ko....Rupanya ada infection dalam darah dan BP low.Sepatut kn admit tapi ngak mau.Degil.dalam jam 1am baru settle.Habih RM296.00.

No comments: