BLOG KE-2 - WEDDING

Friday, March 6, 2009

Awk kita kawin?

Tet,tet,tet....Cik Cookie dapat msg dari Si Dia Kukejar Tak Dapat...

Si Dia Kejar Tak Dapat a.k.a SD : Askum. Syg buat ape?(Syg???Aduhh,dlmnya maksud)

Cik Cookie Devine a.k.a CCD:Br lps mkn ubt.Abg?(Aiseyman,mula gedik dah)
SD : Baru lepas mkn.
CCD : Mkn je.badan xnaik2.
SD :Bdn sape xnaik2?
CCD : Awk laa

SD : Dah gemuklaa
CCD : Blh caye ke?Kuikuikui



SD : Awk kt kawin nak?(tuuu dia ayat keramat blh menjeruk leher)

CCD : Sanggup ke awk hidup ngn saya?

SD : Kenapa plak.Awk sggup hidup ngn saya?
CCD : Hal2 mcmni kt xleh main2. Blh ke awk tima kuarga sy?

SD : Main2 apenya. Nampak saya main2 ke. Klau kita nak anak dia, kita kn terima seluruh kluarganya skali. Awk?

CCD : Hehehe...saya xnmpak awk.Awk dok Kuantan.......Saya pikir apa yg awk pikir. Kt Kn dok bincang.

SD : Bila awk cuti?

Bla,bla,bla,bla...............................
SD : Bila kita boleh kawin?
CCD : Awk rasa?
SD : Bulan October tahun ni blh??
Mati laa Cik Cookie. Apa Cik Cookie nak buat?Separuh mati nih. Nak kn smyg Istikarah.Korang rs mcmn?
Benda2 mcmni buat Cik Cookie takut. Takut segala2nya. Commitment yg paling ngeri. Mampu ke Cik Cookie pikul tanggungjawab jadi bini dan menantu orang?
Semua ni mengingatkan ada cita Hindustan yang Cik Cookie tgk walaupun Cik Cookie xbape minat cita2 yg kn tukar baju byk kali nih. Kisah Si Zooni gadis buta yang bercinta yg terrorist nama Rehan. Mmg sedih gila.Tapi yang paling Cik Cookie ingat ayat mak Zooni "Berkorbanlah untuk orng yang memberi hati pada kita tetapi jangan korbankan maruah kita untuk org yang tidak menyintai kita".
Cik Cookie---->>Hati mmg xtahan nak kawin..

1 comment:

jemari-sepi said...

jap jap...aku nak gelakkkkk....kah kha kha kha kha kha......
Ler,bukan dia buat kiter kan..kiter wat dia...guna otak jgn guna lutut..huhhhhh...
dah ader yang nak,pk dan terima..bukan sennag lelkai nak ajak kawin tau..lelaki yang benar2 bersedia jer akan pk nak kawin...ingat tu...lelaki bukan mudah nak hentikan zaman bujang mereka berbanding pompuan..so....LU PK LAH SENDIRI k..moga aman damai jer..