BLOG KE-2 - WEDDING

Wednesday, March 4, 2009

Bila aku kena tagg…..

Mula2 aku xcited nak wat.dah prepare dah ape nak wat.mcm2 laa gmbr yg ada dlm album hp bagak aku,aku kodek.sblm next step wat tag mengetagg tu aku leave a massage to my bestbuddy ayat yg ala2 celaka.dapat plak kat blogger yg mcm sial dok ngomen ntah apa2. kecoh je.aku tau apa aku cakap yang dia dok kisah tu nape?mula2 mmg “nenek” aku tag aku, alih2 hari nih(Mar 3, 2009) aku review blog dia nama aku dah xda.dah update post ke? Kecik hati tahap cipan ke kwan aku?ke marah2 ala sayang?terkejut gak.selama nih dia ok je.ntah2 dia makan hati ngan aku selama nih aku yg xtau.sape tau kan..kiranya kutahu aku xda ckp mcm tu sbb selama 8thn kwn aku masing2 tau perangai masing2.aku mulut je jahat tapi apa aku ckp aku xkan berani buat.dia pun dah maklum hal ni. Btl laa mak si tipah yang kawin lari ngan indon belah umah si mail tu cakap ”kerana mulut habih pulut, kerana pulut lepat tak cukup sedap”.kang dah kena cookie devine.tu laa cookie mulut jahat...tapi bagi aku tu bnda biasa antara aku ngn ”nenek” aku tapi yang aku xsedap nak dengar pasal org ke3 yg aku mmg dah knal perangai dia mcm choii tuh.nak2 je aku…sabar cookie.jgn tambah dosa yang smmngnya dah banyak…

Apapun aku teruskan gak operasi aku kn tag ni alang2 dah wat tapi standby je nak berlepas ke ruangan angkasa blog.aku pun mcm ala2 sentap je tapi sbb kwn baik dah tag kn laa wat.kawan aku tuh…

1) I am…..
Baby?girl?women?wife?daughter?or anything else bloggers out there?i am what I am.only me in this world.love to be myself.
2)i really want to go to….


Galapagos Island.i dun knw y but this place totally owesome.exotic.. (klu mase sek cikgu tanya mn nak g ni laa jwpn aku)

1) my favourite thing…


my moo moo..safe and of coz comfortable…

1) my fovourite drink
I Nescafe addict… (1hari 3kali)


4)my favourite place….

Hmm…my bedroom --->Yg ni bukan nih



1) my school….
atas sebab keselamatan no pic for this section
Mn lg sek men sains tg muhd faris petra

5)my favourite colour..

Black, white and of coz red...but this year i change my mind.PINK..yurkssss



1) I was born….
ayoo, i forget to cupture my house
I sweet little house in my kg

6)i wish I am…


Supergirl..nope…wonderwoman


7)My favourite story..


I, Poolan Devi


8) I live in….


We Malaysian maaa…Malaysia


9) my hobby….


Dude, I am sleeping beauty….


Cik Cookie----->>aku mintak maaf nokkkk.ko kena laser ala2 komen durjana gitu….

No comments: