BLOG KE-2 - WEDDING

Saturday, March 28, 2009

**Comelnya bila Dia.....

ANDA DI TAGGED untuk menjawab 10 sebab mengapa SI DIA COMEL di mata anda! Alamak Cik cookie kn tagged ngn JemariSepi.Choii laa ko nokk.Mn nak ada yg Comel2 nih. Si dia Kejar xDapat pun xcomel.Tapi comel byk mksdkan?Jadi Cik cookie amik anak buah Cik Cookie.


SARAH ENANIEY SAIFUL AZUAM....


** CoMeLnya bila dia MERENGEK.......Yong jahat ngan Ayah(stand for Sarah)..mulut sah2 muncung panjang


**ComeLnya bila dia GELAK SAKAN tatkala aku cium leher dia...sah2 dia geli kat leher...pendek2 leher tahan tak bagi aku kiss


**CoMeLnya bila dia KHUSYUK tgk tv citer Words World....mata tak berkelip...mulut mengomel ikut tv menyebut..


**CoMeLnya bila dia MENANGIS....kecik2 biji mata,mengalir2 air mata


** CoMeLnya MATA...ader buli mata yang panjang dan lebat...Like mother lah..hihihi


** CoMeLnya bila dia KENA MARAH dek ayah dia...muncung2 mulut...nak melawan takut...hihihii

** CoMeLnya bila dia BANGUN TIDO...dgn muka x mandi dok nyanyi depan tv..anak-anak...huhhhh

** CoMeLnya bila dia MERAJUK....pasti keluar ayat "Ibu tak sayang ADAM...Ibu mmg x sayang ADAM......."(Ya Allah,anakku sayang....ketahui lah betapa ibu sayang sgt kat ADAM...ADAM semangat Ibu...nyawa Ibu....)


** CoMeLnya bila dia NAIK ANGIN(marah)....bulat2 mata...kacip2 gigi dia...ala rindunyaaaaaaaa.....

** CoMeLnya bila dia NAK KISS AKU.....muncung2 mulut nak kiss pp aku,dahi aku,idung aku,dagu aku dan mulut aku.....Pendek kata apa yang dia buat comel di mata aku kerana aku sayang kan dia.....kerana dia cahayamata aku..kerana dia semangat aku...Aku akan kalah jika berdepan dengan kerenah nya...aku tak sanggup nak marah,nak pukul kerana bagi aku seusia mcm dia apa yang dia tahu....yang dia tahu,dia nak kan sesuatu akan minta pada kita....Huhhhhhhh..CoMeLnya Dia DiMata aku selamanya...................................

No comments: