BLOG KE-2 - WEDDING

Thursday, March 5, 2009

Si Dia Dulu....

Jean Paul Gaultier Le Male by Jean Paul Gaultier For Men





Launched by the design house of Jean Paul Gaultier in 1995, JEAN PAUL GAULTIER COLOGNE is classified as a sharp, oriental, woody fragrance. This masculine scent possesses a blend of warm fresh mint, lavender, orange blossom and woods. It is recommended for daytime wear.

Nak tau apa motif perfume nih Cik Cookie dok nunjuk?Ada cita pahit disebalik bau perfume yg bau dia mmg sexy gilos. Klau pakai melekat kat badan mau seminggu. Klau org lain pki peluk kita 2hari gak laa melekat kat badan. Yang tang tu hati Cik Cookie menyentap2.



Budak Shana laa yang mcm choii beli pefume nih kat Langkawi..

Alkisahnya kawan baru balik dari Langkawi. Masuk2 kj bawak bau perfume yang Si Dia Dulu(Jemarisepi Si Dia Kini).Aduhhh,menyentap bau hidung Cik Cookie yang ala2 buah jambu batu.Sedihnya...Bebetul kisahnya, perfume nih dipakai Si Dia Dulu masa kuar dating yang 1st2 skali kat Penang. kitaorg knal melaui kwn. Kwn baik yang berkongsi kisah suka duka ngan aku.Dia wat ala2 malaikat cari bf utk aku.Mmg niat dia murni tapi kawan yang dia kenalkan tu macam setan.Habih pahal aku hari nih...


Perfume nih mmg akan aku igat sampai bila2..Bnyak lagi dendam aku kat mamat celaka nih.Klau aku jumpa aku nak tendang dia masuk dalam kolam takung najis Indah water.

Cik Cookie---->>Aku nak tukar minyak atar lepas nih







No comments: