BLOG KE-2 - WEDDING

Wednesday, September 9, 2009

..::Iftar@KFC::..

Hari nih xsahur sbb xsedar.
Tau2 dah azan Subuh.
Bgn cepat2 g mandi.Masa tuh lebih kurang 6lbh.
Wahh...... xnah bgn seawal ni(Cik Cookie ssh bgn pg--tabiat buruk)
Selalu bgn 0620 sbb kunci jam waktu tuh.
Ngah mandi2 ada bunyi pewot.
Bukan sakit perut sbb nak memewot tapi sbb lapar.
Dah berangan nak g mkn KFC buka nanti padahal pg buta lagi.
Padahal 12jam lagi nak berbuka.
Call Jemari ajak buka kat sana.
Dia mc sebb PMS.Budak tecit tuh pun sama-demam katanya.
Padahal pakat malas g keja.Huhuhuhu....
Dalam nak 630pm g KFC@ JUsco AU2..
Mak aiii..ramainya org.Beratur sampai luar.tangan dinosour Cik Cooki jelas kelihatan

Nmpak seorg makhluk nih.Cik Cookie siap jeling hujung2 mata laa.
Ingat Luffy...Rupanya bkn sbb dia bapak budak ngnh kendong baby usia >9bulan.
Luffy kan bujang..ingat tuh...BUJANG.
Budak tecit yg Q tggu tggu turn.Cik Cookie mmg xlarat.
Buka pose pun lum smpi lg giliran.
Service lembap tol.Siap main gurau2 lagi diorg.Nak je tempeleng laju2.
Aku dah laa lambat buka pose,korang blh sembang2 lagi.Siap bertepuk tampar.
Marah sungguh.

Dinner Plate yg tggl tulang je akhirnya

Dan hasilnya Cik Cookie dapat makan dekat kol 8mlm.
Tapi enjoy.Harus licin Dinner Plate.
Akhirnya termakbul laa hajat mandi subuh tadi nak iftar ngn KFC.>


26 comments:

UcU mAnjA said...

Wah sedapnya,
Yum yum..

nak sepinggan.

UcU mAnjA said...
This comment has been removed by the author.
hani@debumelukut said...

kami sahur kat KFC..jom laa..

sharamli said...

din0s0ur2 p0n..c0mel...hu3

Cik Skaf said...

wahhhh... dapnyaaa mam kfc! hehe..
agaknya sepanjang siang nak menunggu waktu iftar, dok teringat ayam goreng je ek cik cookie? :)

pssst next time try lah makan ayam goreng marrybrown pulak. sedap tau. kurang bau skt banding kfc nya.. :) hehe sempat promote.

TerubukMasin said...

lu kenyang ke mkn kfc tu..
gua yakin lu ada 2nd round ps tu kn..:p

imHepPie said...

bila nak blanja mimie mkn kfc lak cik cookie huk3..

John Iverson said...

Lepas ni nk g KFC la sis... huuhuhuhu

Pais Chaos said...

Macm lazat je.. bak skit!!

oranglidi said...

ni ade ape2 dgn luffy?

green said...

cedapnyee..
bila nak belanje?
hehehe

JMR said...

masa kt faris luh, tetiap outing mkn kfc woo..smpai arini aku still suka kfc..hehehe

jemarisepi said...

ooooo...kata kami pakat ek..hihihi...
tak ader maknernyer...ko jeles ek kami cuti ko kena caro nakfkah..

KFC..?mmg best gilo...1st time makan KFC licin nok...hihihi..besa ko jadi DBKL akak kan..hihi..so smlm selamat ko..akak perabih semua..nyum nyum nyum...

ayie said...

alahai cik Cookie..
nape le tayang pic tu...
..(tetiba perut berbunyi)....
hu..hu..hu...nak kfc

Cik_daya said...

sama laa tak sahur jugak semalam (09/09/09)
wah.. lama tak g makan kat KFC

Cik_daya said...

suke blog nie

aRien de GreaT said...

hahaha..punye la cik cookie mrh ek diorg smbg2...dugaan berpuase tu namanyer cik cookie..tpi best la sbb trmkbul hjat mkn kfc tu...haruslahhhh kn..hehhe

nabilah_2908 said...

hrummm..nk kepcc gak....huhuu

el said...

haaaaa kepci lg
mmg aku tingin dah skrg nak mkan kepci
mggu lepas suh hubby makan berbuka kepci
alih2 mkn benda lain
mggu ni harus terjah kepci
huhuhuhu kenalah Q pjg eh
tu la..kena lah bw bekal pape nti
malas nak g ms berbuka tu..sure rmi org

thanks singgah kat blog den eh
slm kenal

mamai said...

tak ajak pun makan semalam penant tunggu

mizz saifa said...

wah tgk gambar jer dah teringin.. nyummyyy.. petang ni nak g kfc gak la.

NaDiA yUsOf said...

tgk pic ni trigin lak nak mkn KFC..
dah lama tak mkn nih..

seghah said...

ayyo tangan dinasour katanya,,,, bile nak belanja ni...

SejarahCintaMastura said...

haha... sedapnya KFC... mak uh... terliur menengoknya...

jai@jezz said...

adoiii... kfc... nak jugak..~

Cicada2nd said...

KFC aku x gi lg ramadhan ni. maybe tak kot. jemu la asyik2 ayam je.