BLOG KE-2 - WEDDING

Saturday, September 12, 2009

,,::Lelaki TUtutut


Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. FAIZUL, seorang doktor pakar jiwa......

Gadis : "Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan, dan ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu..."

Doktor : "Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

Gadis : "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta di tepi pantai.Dia pegang tangan saya."

Doktor : "Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Faizul memberi contoh.

Gadis : "Ya. seperti yg doktor lakukan"

Doktor : "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya dia tidak mau berpisah dgn kamu..."

Gadis : "Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya dan memeluk bahu saya......"

Doktor : "Dia lakukan seperti inikah?"

Gadis : "Ya.. seperti inilah dia peluk saya doktor.."

Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan dgn kamu" kata Dr Faizul.

Gadis : "Kemudian dia cium saya."

Doktor : "Dia cium kamu seperti ini ?"

Gadis : "Ya.Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."

Doktor : "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"

Gadis : "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2 saya doktor.."

Doktor : "Dia lakukan seperti ini kah?"

Gadis : "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya. ."


Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."


Gadis : "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."


Doktor : "Adakah kamu membantah tindakannya? "

Gadis : "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."

Doktor : "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"

Gadis : "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor..."

Doktor : "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememang ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"

Gadis : "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual dgn saya ..."



(selepas seketika.... )


Doktor : "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"

Gadis : "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"

Doktor : "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya dia memerlukan kamu kan!"

Gadis : "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia ada HIV positif"
Doktor : "HAH??DIA..MEMANG ... B ANGSAT!!.. B ANGSAAA TTT!!!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAATTTT TT!!!!!!!......

----serious gak baca tu..


20 comments:

imanshah said...

doktor tu pun memang bangsat

Paan said...

Langsat! Langsat!

sharamli said...

memang bang...heee

ayinn said...

hahaha,..
3 3 bangsat,..
doktor, pakwe dye, ngn dye..
bangggg satt.. ekekeke

imHepPie said...

hohh...padan muka..curang ngan aku lagik wuuu

DaMiA BatRiSyA said...

isk33 bhyaaa neyyyy...

DaMiA BatRiSyA said...

isk33 bhyaaa neyyyy...

mamai said...

padan dengan lelaki bangsat tu hahahaha

aRien de GreaT said...

~err...mang kena la cmtu..heheh

Kentut said...

padan muka aku. baca sambil teguk air liur tapi hampeh.

Shifu67 said...

hahaha.... hahahah...

kalau baca siang hari boleh kurus pose ni....

haahaha..... hahaha...

ber_uwang said...

he he he jangan ambil kesempatan..buruk padahnya

Pais Chaos said...

citer ni ade dia punya video tak??

miSs siv said...

sengal nye!!!
=p

jemarisepi said...

kaung kuang kuang...
meh kita teka..
dalam kisah ni sapa yg BANGSAT ek...
hihihihihi.....

Wanita Itu said...

padan muko doktor tuh..

dio pun samo heee..

p/s ~ kelakau gilew citer nih hee..

Amieynna Amin said...

tuntasnya.,
dokter tu pon same je..
padan muke!!

Boneka tak sakit said...

great twist! story haha.. tq sebab follow aku.. tapi blog tu aku tak berapa nak update!

follow satu lagi tu la.!
:P

abang besi said...

mcm cilake la....hahaha...doktor tu pon bgsat jugak!hahahaha!!!haawauu!!!

abu muaz said...

gadis tu yg bangsat......

tidak-tidak.........teman lelaki yg bangsat....

doktor yg bangsat.....tidak juga..

tukang cerita yg bangsat.....