BLOG KE-2 - WEDDING

Wednesday, December 2, 2009

..::Pearl Harbour dengan Spielberg::..

Seorang Pelancong Cina masuk ke dalam sebuah bar di Hawaii dan dia amat terperanjat kerana didalamnya terdapat Steven Spielberg! Pengarah filem yang ternama. Sedang dia enak menikmati minumannya tiba-tiba beliau melihat pengarah filem tersebut meluru kepadanya dan melepaskan sebiji penumbuk.

Setelah bangun dari duduknya, beliau menjerit "Apa pasal engkau tumbuk aku ni?"
Pengarah filem tersebut berkata," Itu sebagai balasan di atas pengeboman Pearl Harbor, datuk aku mati pada masa tu".

Cina tersebut membantah. "Aku bangsa Cina laa ***! apa kena mengena denganJepun pulak?" Pengarah filem tadi membalas "Aaah..! Jepun, Cina, Burma,Vietnam, semua sama aje!"

Keadaan kembali reda selepas itu.Setelah memesan sebotol beer lagi, Lelaki Cina tadi terus meluru kepada Pengarah filem dan memberi satu tumbukan yang padu.

"Apa pasal kau tumbuk aku pulak ni?" balas sang pengarah filem.

"Itu sebagai balasan kerana menenggelamkan Titanic, moyang aku ada dalam kapal tu dan mati" balas Cina tadi.

"Hey budak! Titanic tenggelam pasal Iceberg laa ***..!" jerit sang pengarah lagi.

"Aaahh! Iceberg, Carlsberg, Spielberg... korang semua sama aje...!"


11 comments:

Firol said...

haaaaaaaaahhhhh berg sungguh

pigeon said...

ahahaha.. iskk.. iskk.. tak patut2!

my note said...

ahhahahahahahaha... so funny

rizputra7 said...

ahaha lawak2...tak ada kaitan langsung....suka2 jer tumbuk org.

sI tEDI said...

ha ha ha ha.. aku tidak bersalah!!

Boneka tak sakit said...

hahahah lawak2 kalau jadi kan skit pendek tentu kelakar lagi!

aRien de GreaT said...

padan muka dua2org...hahahahah..bengong jer..

hans said...

hahahaha
lawak tul
dua2 betul2 mabuk tu

et said...

ikh3..x kene tpt sungguh derg nak marah2..adoyai..

pakcik kordi said...

kah kah kah!!best la cte ni ciik cookie!teruskn cte2 gni eks!suke bce!!

Lifesaver said...

x faham bahasa ke tu