BLOG KE-2 - WEDDING

Saturday, November 21, 2009

..::Banduan dan Polis::..

Suatu hari, disebuah penjara, telah diadakan pertandingan bola sepak antara anggota polis menentang banduan yang ditangkap kerana kesalah mencuri dan menyeluk saku.

Ketika waktu rehat, pihak polis telah mendahului dengan 3-0. Jurulatih pasukan banduan telah marah-marah..

Jurulatih "Bodoh, takkan lawan pihak polis pun x boleh?! Takkan kamu semua cuma tahu mencuri dan menyeluk saku saja?"


Pemain : "Kalau macam tu, lepas ni kita semua akan main secara kasar. Janji kita boleh hasilkan gol dan menang.

Jurulatih : "Mana boleh main macam tu?"
Pemain : "Tak apa. saya jamin, pengadil takkan bagi kita kad kuning atau kad merah"

Jurulatih : 'kenapa pula?"

Pemain : "Kerana, aku baru sahaja mencuri kesemua kad kepunyaan pengadil termasuk wiselnya sekali.."

22 comments:

Liyana said...

haha..tak insaf lagi rupanya si banduan

imanshah said...

celaka nyer banduan

enuLwanie said...

hahahahaha
best best cite ni!!!

Wanie-san said...

banduan yg mmg xkan insap!

Shifu67 said...

jom main polis sentri... main dalam hujan lagi besh niii

Cik Cookie said...

Liyana,
banduan oh banduan..

Cik Cookie said...

imanshah,
mmg banduan.nak buat mcmn.Nur xde lg

Cik Cookie said...

imanshah,
mmg banduan.nak buat mcmn.Nur xde lg

Cik Cookie said...

imanshah,
mmg banduan.nak buat mcmn.Nur xde lg

et said...

haha.senget sungguh.bile la nk insaf mcm tu.huu~

Cik Cookie said...

enulwanie,
enjoy k

Cik Cookie said...

wanie-san,
ssh kan?

Cik Cookie said...

shifu67,
nnt kita kebasahan.
*wink*

Cik Cookie said...

et,
Cik Cookie pun xtau mcmn.

Paan said...

Ini baru namanya hardcore thieves.

DoDu@HaHA said...

memang berbakat tol!!

leadleedeea said...

ader maksud tersirat tuuu...hehehe~!!!

Hisham Sheikh said...

hehe...lawak2..tp die luper nk curi wisel ...hehe

sharamli said...

alang2 da mas0k pnjara k0t

Cik Skaf said...

haha lawak2 cik cookie.. terhibur baca pagi2 ahad nie..:-D

pakcik kordi said...

alamak...curik lg !kah kah kah!!!

Lifesaver said...

mmg bijak...