BLOG KE-2 - WEDDING

Sunday, November 22, 2009

..::Ohh,Rizal::..

Rizal ialah seorang lelaki bertubuh kecil yang menjadi saksi suatu kes berat, kelihatan gementar dan gugup ketika diminta memberi keterangan oleh seorang peguam.

Dengan suara yang lantang, peguam itu bertanya,adakah anda sudahberkahwin?.
Sudah, Tuan. jawab Rizal dengan suara yang tersekat-sekat.
Peguam : Sudah berapa kali, kamu berkahwin
Rizal : Sekali sahaja.,
Peguam : Dengan siapa kamu berkahwin?,Align Left
Rizal : Seorang perempuan, Tuan!

Kerana panas mendengarjawapan dari Rizal, dengan marah, peguam berkata, Tentulah kamuberkahwin dengan perempuan. Kamu pernah dengar ke ada orang yang kahwin dengan lelaki?

Rizal : Ada tuan, adik perempuan saya berkahwin dengan lelaki, tuan.


31 comments:

zaiMi said...

macam tu pn bleh.. haha

Cik Cookie said...

zaimi,
macam2 ada...
bila balik kelate,bro?

chah~ said...

haha.. jawapan baekk punya.. haha

pakcik kordi said...

bongok...kah kah kah!!!!bongok tul itu org...hahha.....

Cik Cookie said...

chah~,
terkedu polis tuh sbb jwpn terlalu baik.

Cik Cookie said...

pakcik kordi,
jgn pakcik dah laa.

Paan said...

I syak Rizal seorang lurus bendul.

enuLwanie said...

hahaahhahahahaha..
lawak bangang rizal tu buat!

Nakamura Kazuki said...

nama seakan-akan nama ambe..cube teka ye cik cookie....hahahaha

leadleedeea said...

rizal..lead da terbayang rizal yg kat skolah lead..

haha~!

sI tEDI said...

ha ha ha..
sungguh comel rizal menjawab!

Wanie-san said...

Peguam:Kamu mau kne sekeh rizal!
Rizal:Mau tuan!sila kan tuan!

bengang nye dgn org mcm ni...

Liyana said...

oh! rizal memang lawak..dah sengal tahap dewa

hans said...

itu dah memang nervous tahap gaban tu

Cik Cookie said...

Paan,
I pun rs u mcm Rizal.

Cik Cookie said...

enulwanie,
rizal buat Cik Cookie bengang

Cik Cookie said...

K Nakamura,
Hurmmm..Ape yea?
Faizal?
Shahrizal?
Faizal Tahir?
Erkkk....

Cik Cookie said...

Leadleedea,
knp ngn Rizal kat skolah Lead?

Cik Cookie said...

sI teDi,
agak mn comel ngn CC?

Cik Cookie said...

wanie-san,
pernah jumpa kewanie?
kalau pernah tlg sekih utk CC

Cik Cookie said...

Liyana,
CC yakin rizal konpius ngn jati diri

Cik Cookie said...

hans,
tahap Otomen Taro.

vidadarisakura said...

haha.lucu gilak.

DoDu@HaHA said...

haahaa.. bengong punye peguam..

tanya soalan yang tak lengkap..

Ana Syukriah said...

haha,,sengal gile rizal tuh,,thanks for following my blog! =)

a.t.O.k.c.o.0.L said...

yeah.
sokong rizal.
nk jdikn die idola la.
boleh?
ngiahaha

imanshah said...

bagus Rizal jawapan kamu!!

aRien de GreaT said...

btul la pe yg rizal tu ckap..hahaha..die xtipu..xpulak bt lawak bodoh..huhu

missdiya84 said...

sengal tahap gaban rizal nih huhu..meh sekeh sket pale tuh

Lifesaver said...

kalo saya jadi peguam...lama dah kena si rizal tu..hehe

Cik_daya said...

hahaha,
gementar punya pasal...
sabar je laa peguam oi