BLOG KE-2 - WEDDING

Thursday, November 26, 2009

..::Samad Bin Isnin::..

Hari ni, hari Isnin, jam 11 pagi.. Samad baru sampai opis, buka pintu masuk, lalu depan meja rakan sepejabat.. rakannya tegur..

Rakan 1 : Oiii.. Samad! Tau la hari ni hari bapak kau.. suka suka datang lambat!
Rakan 2 : Ntahh.. Bila Isnin je mesti lambat, tiap tiap minggu..

Samad dengan muka sebek je, dia jawab..

Samad : Nasib baik bapak aku lahir dulu, kalau aku lahir dulu, aku letak nama bapak aku, Isnin Selasa Rabu Khamis Jumaat Sabtu Setengah.. ha.. ha.. tiap hari aku datang lambat, semua hari bapak aku..

Rakan 1 : Apasal ada Sabtu Setengah?

Samad : Pasal Sabtu company ni kerja setengah hari..

Note : Kerja setengah hari Sabtu pun dia nak bedal lambat.......


18 comments:

JMR said...

hahaha..stgh hari pon berkira ker..haha

sI tEDI said...

ekekekekekeke....

samad... samad...

et said...

ekekekee..nk gelak je..

AHMADSUFI6177 REVO said...

hehe...

tapi kenapa samad b isnin.. wat la khamis b jumaat... haha

Si budak Aboi said...

heheee...ahad mana?

ape2 pun slmt hari raye aidiladha !

hans said...

hahahaha
malas betul dia tu
selamat ari raya aidiladha
makan lembu jgn bebanyak
kang macam2 penyakit plak dapat
haha

pakcik kordi said...

haduu la...kui800x...mcm2 cik cookie nih!=)

Noorlaila Mohamed Nor said...

haha untungla macam tuu

Shifu67 said...

selamat hari raya..... jom raikan musim hujan

Zainal Mohd Jais said...

C.c
He..he.., dia bukan sahaja berdosa dengan majikan, tapi berdosa dengan bapak dia,
sebab mempermainkan dan menjejaskan reputasi bapanya...

Hai..Samad samad...

Nabil Fizri said...

ceh

en_me said...

teringat ada kawan me nama 'ramadhan', 'syawal', .. ghiteww

mamai said...

dah lama tak kerja hari sabtu

[s][u][e][h][a][n][n] said...

MENDERITA LA BOSS SI SAMAD TU...DAPAT STAFF CAM DIA..HAHAHAHAHH

Wanita Itu said...

samad samad *sambil geleng kepala :p

YobSumo said...

tamak lah Samad ni.

leadleedeea said...

mesti ader org berangan mcm nih kan? hahaha~!

Lifesaver said...

hahaha