BLOG KE-2 - WEDDING

Thursday, November 19, 2009

..::Buat Yg Bakal Mendiri R/tangga::..


Ya - Rabbul Ariffin
Seandainya kau telah taqdirkan dia milikku
tercipta buatku
dekatkanlah hatiku dengan hatinya.
Tetapkanlah kemesraan antara kami,
agar kebahagiaan ini kekal abadi.


Ya Muhaimin
Seiringkanlah kami
mengiringi kehidupan luas ini
ketepian yang sejahtera.


Ya Rabbul Fatihin
seandainya dia telah Kau taqdirkan bukan milikku
bawalah dia jauh dari pandanganku
luput dari ingatanku
dan peliharakanlah aku dari kecewa.


Ya Rabbul Izzati
Berikanlah aku kekuatan,
melontarkan bayangannya kedada langit hilang bersama senja merah
agar aku bisa bahagia
walaupun tanpa dirinya.


Ya Rabbul Quddus
Gantikanlah yang telah patah
meskipun tidak sama dengan dirinya
biar sekuat mana aku mengasihinya
aku mohon pada Mu Allah
agar melenyapkan perasaan ini
seandainya benar dia ditaqdirkan bukan untukku.


Tetapi seandainya dia telah ditaqdirkan untuk diriku
aku mohon kasih dan sayang Mu
agar memperkuatkan kasih sayangku padanya
selagi mana tidak melebihi kasih sayangku pada Mu.


Ya Rahman Ya Rahim,
Cukuplan Engkau sahaja menjadi pemeliharaku
Didunia dan di akhirat
Dan peliharalah kami dari azab api neraka


Amin

25 comments:

pakcik kordi said...

1st!nk kawen ngn pakcik kordi tk cik cookie?lalalalaaa.....

sI tEDI said...

AMin ya rabbil alamin...

Cik Cookie said...

Pakcik Kordi,
Nak ke abg kordi ngn Cik Cookie?
---->Cik Cookie sgt malu skrg.auwwww.

Cik Cookie said...

sIteDi,
aminnn...

♥chentaMAYA™ said...

amin~

Cik Cookie said...

♥chentaMAYA™
marilaa kita berdoa..

Boneka tak sakit said...

alamak tak baca tajuk! dah kena kahwen hahah *terbaca.. :P any one.. jum. kahwen~ :P

YobSumo said...

Amin

jane said...

cik cookieeeeeeeee

kite nak nages baca doa ni boley tak????

huwaaaaaaaaaaa

Cik Cookie said...

Boneka,
mehhh laa kita main kawin2

Cik Cookie said...

YobSumo,
amin..

Cik Cookie said...

jane,
nangis sajo.
at least lega kan?

mamai said...

cik cookie kalau yang dah kawin macam mana.....boleh diguna pakailagi ker doa nie

Liyana said...

Oh, untuk saya lama lagi..hehe..

Wanie-san said...

sy blom nak kawen..tp dah bace..halalkan la ye..hihi

imHepPie said...

nak kawen..tpi ngan sape eh

Shifu67 said...

sekrang ni musim hujan... sejukk... sebab tu ramai yg pilih kawen bulan ni kot.... hehehe

aku dah ada 6 jemputan setakat ni...

patahati said...

dia ingin kumiliki, tapi tak dapat kuraih...alamak malangnya nasib ini...huuu...

abu muaz said...

amin. Jika ada masalah sila kunjungi klinik cinta anak laut.

Nakamura Kazuki said...

CC tq..mudah-mudahan nextyear senpai plak ye kawennnnnnnnn..aminnnnnnn

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

nti law kawen jgn lupe jemput aku yer cookie~
aku nak hadiahkan cookie gabak besar kat ko nti

nabilah_2908 said...

Amin....(^_^)

el said...

amin amin ya rabal alamin

[s][u][e][h][a][n][n] said...

kita kalau baca doa ni mesti nangesssss..Amin..

Lifesaver said...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn