BLOG KE-2 - WEDDING

Sunday, October 25, 2009

..::MISAI::..


Misai?
Ada misai kucing kan?
Chantek bunganya.
Macam misai kucing Cik Cookie yang mati.
Kalau misai orang macamn?
Ada orang suka misai kasi licin.
Ada suka yang sejemput sajo cam Charlie Chaplin.
Ada yang nak macam Santa Claus.
Ada yang nak macam Padayappa.
Ada yang nak macam P Ramlee.
Ada yg nak cam Craig David.

Kalau korang laa di beri pilihan nak lelaki misai macamn?
Cik Cookie laa....
Xtau ahh nak yg mcmn.
Kn tgk orang.
Ada yang cakap kalau ada misai kang boleh ternak kambing ngn kerbau kat situ.
Ada cakap bela janggut misai ikut sunnah Nabi.
Ada lak nak ikut idola mereka.
Ada lak sbb fashion.
Korang rasa mcmn?

20 comments:

Fatt Chin Choy said...

bulu hidung panjang jadi mcm misai pun ada

imanshah said...

Alamak saya takder misai, camner nih

adibah said...

kalao kemas dan pandai jaga.. takpe kan.. kalo serabut tu... adehhhhh!!! hehe

Pais Chaos said...

pakai misai guna teknik rebonding..bleh??

sharamli said...

xyah la misai2..kang mkn nasik lekat lak kat misai

leadleedeea said...

misai A Galak mmg menakjubkan n menakotkannnn..huhu~!!
Knp ngan misai CC?
Ader cite ke?

takmo misai~! haha~!

CINTAMANISZ Lite said...

Akak pun ada misai...janggut pun ada..haha..iye! tapi misai bulu roma ler. Takde ler berbulu kasar tu, hahaha. PAsal akak ni jenis byk bulu roma ler. Org kata byk hormon tostesteron, hehe..

cHeRyNa PiReS said...

misai...hmm...masa kecik2 bila ayah cium....kena misai dia. skang nak salam dia pon, dia cium...kena misai.

tgh bayangkan adakah perlu ku kawen lelaki bermisai:P

datuk k pon ade misai kan...hokhokhok...

cik CumeY said...

cik cumey takmo orang yang ader misai...janggut okay kowt..tapi takmo yang panjang..carikkan bole?hik hik!

Firol said...

janggut ikut sunnah niat betul.pahala selagi tak dihapuskira janggut tu

imHepPie said...

xmo ada misai..nk licin je cm fahrin hik3..

~ein~ said...

emm..ein suke lelaki yg bermisai n berjambang.hehe

Daud Mili said...

aku xder misai..

Wanie-san said...

misai seciput mcm kuih siput..ada kah???nak yg ade janggut baru best!hoho

et said...

cumel ape llk ade misai..keh3..

tp, tgk jugak ler..kalu da serabai..geli plak nih..huuu~

Shifu67 said...

U suka lelaki bermisai ke tak bermisai.... kalau suka yg bermisai I kena simpan balik la... kalau tak... emmm I cukur habis laa(ewah... ber I & U tuu... hehehe

abu muaz said...

comel doh tu misai lelaki dalam gambar sebelah cc tu.

Cicada2nd said...

kalau xde macam perempuan pulak.
kalau ada kena jaga le.
ada ke takde biasanya keturunan.
bapa aku ada... aku pun ada.

Kentut said...

bela misai sebab nak geli-geli kot.

takde misai lagi best. rata je.

Naz said...

Hahahahaha. Sweet je muka mamat dalam gambar tu. Terlalu yakin muka dia. Ni yg buat nak simpan misai mcm dia ni. hehe. Rasa2nya tak kisah la ada misai ke tak, yg penting kemas. Apa pendapat kaum hawa?