BLOG KE-2 - WEDDING

Friday, October 30, 2009

..::RaHsIa BaNtAl::..


Nih Cik Cookie nak kongsi email yg Cik Cookie dapat dr kwn Cik Cookie.Let's check it out.

Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

1) Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki


Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Tidak punya bantal


Kasihan betul... pergi kedai belilah satu


---->>entry nih ditemui masa dok kodek "tong sampah" blog.Jd signature pun zaman dolu2.

14 comments:

my note said...

yeke... x penah plak taw.... leh kongsi nie, sian nyer klu org tido xder bantal, sapa2 yg guna banyak bantal 2.... sedekah la 1, dapat pahala

JMR said...

NAK KENA CARIK bantal best2 pasni...huhu

CINTAMANISZ Lite said...

Ooo..akak tak suka ngan bantal yg berlekuk konon2 sesuai utk situasi kepala ngan tengkok tu...iiii...tak suka, lagi bikin sakit tengkok ada ler, ngeh2..

et said...

kui3..ley plak yep..tp, kalu tido mule2 ade bantal ble bgn xde bantal mcmn? huu~

cHeRyNa PiReS said...

sha t berjiwa seni dan romantik...adoiyyaaiii...macam tak percaya! hahaha..

imHepPie said...

suka sgt tido peluk bantal..heaven..

Razman said...

tambah lg 1... orang yg curi bantal member hga mber nk tdo xde bantal = orang yg dah lama hidup dan suka sepak terajang..

nabilah_2908 said...

sis....sis yang mn...?sy yg no 1...heheif tak de bntal peluk..tok leh tido...:)

Cik_daya said...

daya tido ngan banyak bantal dah peluk bantal itu.. best tido..

abu muaz said...

Maaf saya jenis satu bantal tidur berdua.

Boneka tak sakit said...

LOL aku kdng2 tak pakai bantal pown tido! :)

BUJANG SUSAH said...

bila la agaknya nak dapat berbantalkan cik cookie... hehhehe

arabella grace said...

cik cokie! yang no 1 dan 2 tu saya! hehehehe

pakcik kordi said...

pakcik kordi no satu k...heheh....seni tu tkde la seni sgt...hahahaa....