BLOG KE-2 - WEDDING

Thursday, October 1, 2009

..::Surat Cinta Buat Suhaila::..

Hari tuh kemas bilik Yadd and Abang masa nak raya.Paham2laa bilik budak laki.SEbijik macam sarang tikus.Silap haribulan ular sawa pun boleh tumpang sekaki.Bau jangan cita laa...Ngah kemas2, Cik Cookie jumpa surat nih.


Kepada Suhaila

Hai Suhaila.Awak sehat.Saya sehat.Duwik raya ada berapa.Ba-ba..

Tanya Yadd "Nih surat sape?"
Dia cakap surat untuk Suhaila.
Mak lak tanya kenapa xhantar?
Senang je Yadd jawab "Posman xdatang".
Cik Cookie ngn mak bantai gelak.
Yadd malu.
Mak suh Yadd tunggu posman.
Yadd cakap mmg dia tunggu tapi posman xsampai2.
Cik Cookie tanya Yadd "Posman tau alamat Suhaila?''
Yadd terdiam.
Alahaiii....

Budak2 sekarang and dulu mmg beza.Cik Cookie xnah hntr surat cinta and terima surat cinta masa sekolah rendah.Masa sekolah menengah adalaaa....Pesanan dalam buku laaa,homework org siapkan pun ada.Bila ingat balik rasa cam nak tergelak.
Korang sendiri macamana?Ada x kenangan zaman dolu-dolu macam Yadd??

rd 12">


14 comments:

Wanie-san said...

ala...so cute...kelakar la....suh abg posmen cari umah suhaila sampai dpt!

oranglidi said...

hahhaahaha.. kesian nye kat yadd.

wa dulu nak antor surat antor sendiri je letak kat meja dalam kelas. hhehehe.

mamai said...

ya teringat surat cinta zaman sekolah...sampai kena tangkap dengan cikgu displin

nabilah_2908 said...

comel jer jawapan Yadd...hehe...

pernh gak hanta2 surat nih...tp zmn sek menengah la...hehe..selit2 dlm buku teks..then pass kt dia...ps dia bls blk..wt mcm tu gak...hehhe..indah nyer zmn sekolah dulu... (^_^)

sharamli said...

penah2....tp dulu letak bawah meja..x p0n..letak dalam l0ker...kui3

en_me said...

"Budak2 sekarang and dulu mmg beza" ~ tapi hormon tetap samerr.. ekeke

nurul@cokolat said...

yeop pernah bagi surat cinta dekat akak.. tp sayang entah kemana hilangnya. kalau tak, bleh akak baca balek bait2 ayat cinta dia kasik dia blush!!! hahahaha...

0wh nath said...

haha. tk leh bla.

abang besi said...

kah kah kah!!!!!!!!suetttttttt!!!(sweet)hahahahhahaha.......

Cik Skaf said...

alolo... cutenyaaaaa...!! sweet sngat. best sngat cikskaf baca nie. menceriakan hari. Surat tu kena simpan CC, nanti dia besar ke dah kawin ke, tunjuk dia balik, mesti dia gelak besar.

NaDiA yUsOf said...

penah kemas bilik mak..
trjmpa kad raya yg ayh bg kat mak mase diorg kat maktab..
isinye,xleh crite la..
mmg jiwang karat abis ayat ayh..
hehehe..
mase tu sy skolah lg,mak suh tlg kemas brg2 lame

Firol said...

hahahaha....kesian :)

et said...

err..dpt surat layang cri gado ade laa..huu~

Sharif John said...

Ala... kesian.... teringat gak dulu2... suka kt sorng ni tp sampai ke sudah diam kan je... hahahaha